tisdag, november 07, 2006

ännu en dag..

fan, d e nästan så man får Vår känslor när vädret e som d är..
tänk om d ändå vart Vår nu, kunnat plocka ut hOjjen igen..
men men, ingen ide att sitta å längta efter våren.. fan d e Massa månader kvar tills dess.. typ en så där.. 5-6 mån..
å fy fan så länge d var kvar.. :o(

annars har dagen vart lugn, trist att min Malin gick precis då jag kom :o(
har iaf plockat upp mitt snus som kom idag..

Helvete vad ja hade beställt.. haha..
men ja vet ju ändå att d kommer att gå åt..
sen satt ja i kassan lite å visa mitt tRevliga å sOciala fejs..
fick gRatis gRejjer av försäljare.. Tack!! gRatis e bRa...
lite shampoo, balsam å sen färg för å lägga i d gRåa.. haha..

å bilen får ja vänta på i typ 3 veckor till oxå.. fan..
e d inget som kan få gå bra i mitt liv??
ska denna uppförsbacke inte ta slut snart.. å något bra få hända.. å allt bara få flyta på..

jOna, vi får hoppas att göteborgsResan får saker å ting å ändras.. både för dig å mig.. kanske ett brejk från vardagen e d som behövs för oss..
å sen lite tur på både den ena å den andra frOnten ;o)

idag fick ja höra något som såra ganska styggt, kan bara säga.. jävla puckO!!!

å att söka i blOggen efter myssällskap å någon att kramas me.. e nått som inte visat sig funka så bra..
vad ska man göra då, annonsera i MT?
hahaha.. detta låter helt desperat ju.. :o/
men så e inte fallet, bara d att d kan vara tRevligt me lite sällskap ibland.. ;o)
så skulle du vilja se en film någongång el nått annat.. slå en pling vet ja!!

nej nu ska jag lägga Barnen, sen åka iväg på P-möte..
få se om ja skriver något mera ointressant senare sen..

Tjing!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Alla uppförbackar har ett slut, även om det är långt dit. Jag och Carina har börjat vårat nya liv. Det heter POSITIV POSITIV OCH SÅ POSITIV!

Anonym sa...

Har ju inget telefonnummer ju hahaha