måndag, november 06, 2006

ääh

D blev inte mycket sova av där på sOffan..
varför har jag så mycket problem me sömnen nu för tiden??

läste nyss Dagens horoskop:
Du kan få överraskande besök eller höra lite oväntade nyheter från en närstående. Var fördomsfri.
hmm, då hoppas jag att jag får besök ;o)

nej tro om jag ska slänga ihop lite lunch då innan d e dags å åka till jobbet, sUck! har verkligen ingen lust å jobba idag heller..
men men, kanske dyker upp något tRevligt..
att ragga på jobbet har ju visat sig gå bRa för vissa iaf, synd d e mest pensionärer å sånna som handlar av mig då :o/ haha..
men men, man vet aldrig... för ibland dyker d upp en å en annan som e värt titta en extra gång på..
eller vad säger du Malin?? ;o)

nej nu måste ja försöka få något gjort här..

återkommer ikväll..

1 kommentar:

Malin sa...

Ja, det var rätt mycket utdelning av vackra och söta grabbar och karlar igår..Haha!