onsdag, november 08, 2006

jahapp

gOdmOrgOn..
jaha, då e jag ledig idag.. å vad gör jag.. nAdA!! el jag har iofs satt på en tvättmaskin, annars e d väldigt lugnt,
ska väl hämta upp Linus sen.. å sen vet ja inte vad vi ska göra..

jadu Malin, detta me pOsitiv.. d e inte så lätt alla gånger :o/
men ja försöker men mycket motgångar blir d.. men men, ska väl vända någongång :o)


hmm.. fick en kommentar om mitt nr..
Ja, hur fan ska jag få filmsällskap när ja inte lämnar ut mitt nr.. haha..
så här kommer d.. 070-36..... el näe.. man får leta fram d ist å hoppas man hittat rätt :oP haha..

fick brev från Arbetsförmedlingen idag..

förfrågan: söker du fortfarande arbete?
Vi på arbetsförmedlingen har inte haft kontakt me dig på en viss tid
Därför undrade vi om du fortfarande söker arbete, å vill vara inskriven hos Arbetsförmedlingen.
Hej Linda,
jag behöver komma i kontakt me dig, Ring mig!!

Eeh.. d har ju avregistrerat mig redan.. varför jaga mig??
jag behöver inte dem längre.. kanske ska ringa henne å säga d oxå då.. suck!!

å jag å min teleskräck.. jag tycker inte om å ringa till ställen där ja inte känner någon..
har skjutit på ringa Falun rätt länge nu oxå, men måste fan ta tag i den grejjen, för snart måste papperen vara inskickade. :o/ suck för mig!!


nej måste nog försöka göra något här nu..





Inga kommentarer: