onsdag, november 22, 2006

jo

i morse var d förbannat segt å ta sig upp... så Tack jOna för väckningen :o)
utan den hade jag nog snoozat om alldeles för länge.
lämna iaf Linus i skolan, gick hem å sov en liten vända till..
lämna Simon på dagis å besökte sen banken.. tummen upp där.. så nu jävlar ska Linda glida volvo..

jobbade mina 4 hela timmar.. Oj va slitigt d var.. haha.. tiden gick väldigt fort, d var iofs skönt.. me tanke på att jag har så ont idag.. i skuldrorna typ.. å så går d upp mot huvuvdet.

sen har d fan inte hänt så mycket.. fixat mat, slängt ungar i säng, kollat tv, läst tidningar.. pratat i telefon, skulle behöva göra mycket här hemma.. men orken finns lixOm inte där, får försöka ta tag i d i helgen sen när ja e ledig..

imorgon ska jag upp halv6.. känns inte så där jättelockande.. suck!!

nej nu ska jag slänga mig i sOffan igen.. en liten vända, sen blir d fan sängen..

tack å gOdnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Lovisa snoozar en halvtimme varje morgon men är lika svår att få upp ändå. Hon sa i morse att hon nog är världens tröttaste på mornarna. Tror hon ska ta dig i handen Haha!