torsdag, november 23, 2006

kan jag få

En sOvmOrgOn..
ja jävlar va jag vill ha en sovmorgon nu...
imorse var jag så jävla trött.. så jag drack tillåmed lite kaffe.. blää!!
får jag en liten vuxen poäng för kaffedrickandet??
i helgen ska jag då försöka få sova lite..

dagen gick iaf oki å jobba.. aningen seg eftermiddag..
var sen till Banken å skrev papper.. Linda får nu känna sig lite tät ett par dagar :o) haha..

hemma blev d göra lite mat, tänkte sen ja skulle sova lite under bOlibOmpa..
jo tjena, fick sova i 5min el nått, sen kom d mess, Simon börja blöda massa näsblod, Linus sitter på toa å skriker KLAR!!
Jippii lixOm!!
så d blev inget mera sova av.. ska väl försöka krypa ner snart ändå nu..
hOppas på besök i natt..
jOhn har svikit styggt på sistone.. igen!!

nej ska nog ta å kolla upp lite tågtider å sånt nu.. så d blir klart för nästa vecka..

Over and Out

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag började dricka kaffe när jag var 28 så nu är det dax för dig oxå..haha!