tisdag, november 21, 2006

OstKurs

har jag varit på hela dagen idag.. ååh shit va drygt d var tillåfrån.. jag satt å halvsov.. nästan.. ögonen blev väldigt tunga å d kröp väldigt massa i benen..
när vi fick kolla på film så trodde Carro att jag somnat.. haha..
fast ja var vaken, men så fort gubbe börja prata igen kändes ögonen som bly.. så jag tyckte pauserna var bäst.. haha..
men vi prata hårdOst, smältOst, färskOst å lite mera Ost..
fick även smaka på nått som gubbe gjort iordning, någon ost som legat i olja me kryddor å grejjer.. blää!
ost som var doppad i choklad.. ja chokladen var iaf god, sen kom osten.. bläää!!
å sen var d någon sorts Brie-tårta.. Osten var delat i två delar, där i mellan låg d tomat, paprika, vitlök.. sallad å skit.. men fy fan!! då var jag inte långt ifrån att kräkas..
alla andra tyckte d var jättegott.. hmm.. jag e nog ingen Ost människa :o/
fick presentkasse me olika Arlaprodukter när vi gick sen.. Tack!! :o)

Rikard ringde idag oxå.. MIN bil har kommit.. Tjohoo!!
å allt såg oki ut, å den gick oki..
men känns lite som köpa gRisen i säcken.. men men blir säkert jättebRa :o)
så nu blir d till att:
Planera resa till Göteborg.. när, var å hur?!?!
Barnvakt, (fast d har ja nog redan ordnat..)
Banken
Försäkring
hmm.. ja säkert massa mera saker.. men d lär nog ordna sig.. hOppas jag..
jag kommer sakna Bettan..
Aja.. Göteborg.. här kommer Vi.. snart.. wieeehaaa :o)

nu ska jag nog lägga mig i sOffan å kolla mina serier..

kanske kommer tillbaka..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att jag inte var på ostkursen för jag hade säkert kräkts!

Anonym sa...

Du ska väl till stockholm också? Om du hittar...:-)