torsdag, november 09, 2006

men hAtA

Dessa jävla teleförsäljare.. d ringer morgon som kväll.. mest hela jävla tiden.. hade typ 4 missade samtal när ja kom hem.. å alla var från försäljare.. + att d ringde 2 st nu när ja försökte Vila en vända på sOffan.. *hAtA*

imorse börja jag kl 7, vilket innebär att ja måste kliva upp kl 5,30.. d e fan rena döden.. å imorse så hade ja en dröm som ja verkligen ville stanna kvar i..
men nejdå.. då ska kl helvete ljuda å dags å kliva upp...
kallt å jävligt var d..
men men tog mig upp..
dagen har gått väldigt fort idag iaf.. skönt d!!
för d har verkligen inte varit min dag, den börja ju som den gjorde me den förstörda drömmen, å sen har ja slagit i mig i tamefan allt, blir d blåmärken nu, så vet ja iaf vart d kommer ifrån.. haha..

hoppas morgondagen går fort oxå, så man får helg sen.. hela den här veckan har gått fort eg.. d e fan Fredag imorgon.. :o)
tRo om man ska ta sig en utgång i helgen oxå??
fast en lugnare sådan.. fast frågan e ju om d händer något ute i helgen..
ääh, d märks..
annars har ja en hel hög me filmer som inte blivit sedda än.. som ja kan roa mig me, om ja inte blir alldeles för rastlös..

för ett år sen var d en i Orsa som skrapa fram en miljon på tRiss, nu i helgen vann samma person en Harly i Bingolotto..
vissa han fan tur!!

varför kan inte ja oxå få lite tur??
nejdå, både ja å jOna verkat ha hamnat i något jävla oturs nät.. händer fan inget bra på någon frOnt.. :o/
men men,,, vi väntar på vändningen,,
för någongång ska d väl ändå vända?!?!

nej nu har jag nog inte så mycket mera ointRessant å skriva.. kanske återkommer senare..

1 kommentar:

Malin sa...

Hmmm...jag och en kund sa idag att vi gärna ville ha 5 miljoner men sen kom vi fram till att vi kanske skulle nöja oss med 3 miljoner..haha!