fredag, november 03, 2006

fRedag

jahapp..
då var denna dagen snart slut oxå då..
blev inte så mycket gjort tidigare idag.. mest slö å slapp AB..
men e ganska skönt d oxå..
på jobbet var d iaf full fart, mycket folk osv..
tRist att min bästa ArbetsKamrat gick hem kl 16.. då blev d inte lika roligt, men d gick ändå..
men d e absolut roligast me dig Malin, puss på dig :o)


nu har jag precis kollat idol, ska väl åka hem till mor å far å hälsa på.. Syster me kArl kom precis hem..

å imorgon måste ja hinna me en vända på bOlaget oxå,, ev utgång.. så ska försöka supa mig själv snygg,.. ja alla andra oxå för den delen.. å svänga röven ett antal gången on the dance floor :o).. släppa både den ena å den andra tanken..

men men.. d återstår tills imorgon, så får ja se vad som händer å sker..
när jag e barnledig så vill jag fan inte sitta ensam hemma å tRöka :o/
å imorgon lär d väl iaf vara någon som går ut mera än jag?!?!

nej nu ska jag åka..

see ya

1 kommentar:

Malin sa...

Jag tycker oxå att det lätt är roligast att jobba med dig. Och när vi bara behöver ge varandra en blick och så fattar vi precis vad den andra menar Haha!!

Klart att du ska ut och supa folk snygga. Det måste man göra i Orsa för att se nån singel som är snygg. Dom vackra är ju redan upptagna eller oxå är dom bögar...Dumt!