lördag, november 04, 2006

löRdag

gOdmOrgOn gOdmOrgOn...

igår var ja hem till mor å far en vända.. vi kollade utröstningen av Idol.. fan min familj e verkligen insatt i d programmet, jävlar vilka reaktioner d blev när Danny åkte ut.. hahaha

åkte sen hem å Spelade lite, å d gick verkligen min väg.. haha..
hur känns d idag efter dina förluster? ;o)
å Efter den Segerrika natt.. så hade ja väldigt svårt å sova.. tror hon var halv4 sista gången ja kolla på kl..
å kl 9 ringde telefonen, så då var d lika bra å kliva upp,,
för kunde inte somna om mera efter d.. sUck!!
fast känner mig ganska pigg just nu iaf..
ska ta en dusch å sen göra d jag inte gjorde igår, hänga tvätten :o/
å sen blir d nog å tRaska bort mot jobbet..
fan d var plusgRader idag oxå... bye bye snön!!

å jag börjar få problems me mitt snusande.. mitt tandkött har dragit sig uppåt.. iaf på en tand.. försöker nu snusa på andra sidan, tror ni d går bra eller?? Näe, d gör d inte..

jaja.. ska väl sluta någondag .. men kanske inte just nu ..

nej kanske ska göra ett ryck el två här nu då..

ibland känner ja att tankarna bär iväg, känns som ja inte riktigt styr tankarna ibland å känslan i bröstet kommer..ibland vet ja inte riktigt vad ja tänker heller.. el varför ja tänker d jag gör??

ääh fan, har inte tid me detta längre..

får se om ja skriver mera här sen...

Tjing!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tankar är inte bra, man skulle kunna ta bort dom bara...va skönt det skulle vara alltså...