onsdag, november 01, 2006

Onsdag

ons ons ons..
halva veckan har nu gått, snön ligger kvar d e kallt ute..

ibland går hjärnan på högvarv allt maler å maler tror ja blir helt galen..
fast varför tänker jag som jag gör??
vad tänker ja eg??
tycker tankarna snurrar på ganska bra... hänger ibland inte me..
fast lite jobbigt när tankarna snurrar på så mycket att jag vaknar upp ur min sömn..

Aja.. shit the same...

fan livet kan suga styggt ibland..
å våran tRipp som vi planerat så fint, blir inte av till helgen iaf.. utom om 3 Veckor.. el mera.. :o(
jävla bilhelvete..
jag som verkligen såg framemot å få komma bort från Orsa, bort från alla jävla idiOter som finns omkring en här..

vissa människor verkar inte ha alla delar hemma..

å kallt e d ute oxå..

aja..
idag på jobbet så fick jag gRatis snus av en försäljare.. Tack för d :o)
å han var väldigt imponerad av min höga snusförsäljning.. vad kan ja säga?? vi säljer väldigt mycket snus..
sen blev d åka hem till mor för å hämta Linus, å där blev d lite gRatis mat.. gRatis e gott.. :o)
å Linus blev kvar hemma hos mormor...

så ikväll blir d mysa av.. me å K ;o)

nu ska jag nog sätta mig hos Simon lite..

vi hörs.. el inte..

1 kommentar:

Malin sa...

Men i morse var det inte lika mysigt längre va..haha!!!