tisdag, oktober 24, 2006

vilken dag..

då har jag precis kommit hem från ett 3 timmars långt lasarettsbesök.. å näe d var inte för mig å mina problem jag var inne, utan för sonen.. han var jätteduktig, då d tog prover både rör å blödartid, å sen fick han medicin, å sen blev d 1 timmes väntan, å sen samma prover engång till.. men allt gick jättebra, så får vi provsvaren om några veckor..

imorse var d fan inte lätt å ta sig upp ur sängen,, å jävlar.. jag har inte vart snygg idag inte.. folk har frågat om jag haft ögoninflammation,, pga att ögonen var uppsvullna som Satan.. tänkte d skulle ge sig till kl 9 å vi öppna.. men nej då,, aja, shit happends lixOm!!
å dagen har vart tung, haft gråten i halsen halva dagen typ å ångest känslor i bröstet.. å när Malin sen kom å fråga hur d var med mig, fick jag lov säga till att inte fråga d, för då e d kört.. sen var d bara å bita ihop..

när ska d släppa, hur kommer d sig att d är så här jävla illa??
vill bara må bra igen, å känna att livet e bra... men just nu suger fan allt...

aja.. nu ska jag sätta mig me kidsen lite innan d ska lägga sig, skriver kanske några flera rader senare..

1 kommentar:

Malin sa...

Kramar i massor till dig!!!