tisdag, oktober 24, 2006

läste nyss..

sagt om choklad..
"Choklad innehåller massor av nyttiga vitaminer, stärker immunförsvaret å motverkar depression"
Men Hallå!! kan någon ge mig MASSA choklad?!?! :o) haha.

tänk om choklad även kunde kramas, mysa med en i soffan.. hålla om en om natten... fan vilken dröm d hade vart..

jag skulle eg ha vart å kollat efter några tabletter idag som hjälper mig å sova om nätterna.. men d glömde jag bort.. så lär väl bli en natt som vanligt igen då!!
me massa vrid å vänd å oroligt sovande.. förstår inte vad som hänt me min sömn, huvudet vilar inget,, tankarna går på som fan.. om allt möjligt, I go nuts!!!

jaha, tRo vad ja ska hitta på nu då tills kl 21...
knåpa ihop min kontaktannons kanske?!?! el Inte!!! näe ja e inte desperat.. bara lite allmänt ensam..

ääh Orka, hörs senare.. kanske.. el inte...

Inga kommentarer: