söndag, oktober 22, 2006

Vilse i mig själv?!?!

Söndag:
ställde kl på 11 idag, men shit i hela helvetet va d kändes hårt å kliva upp då.. blää!! men blir väl så när sömnen inte e som den ska..

igår blev d iaf mat, film me tRevligt sällskap.. å sen en patiensduell på d sen.. å tamefan va dåligt d går för mig å spela, vet inte vem som blandar min kortlek.. men ja fick då någon seger iaf :o)

Helgen har annars vart lugn, alldeles för lugn.. jobbat idag oxå. segt värre, känns om kl fan aldrig gick framåt.. men den måste ha gjort d iaf, för kl blev då 18 å vi fick stänga igen.. väl hemma så fick ja en liten stund för mig sj innan barnen kom hem,
imorgon e d måndag igen å ny vecka... sUck!!

nu vill jag bara lämna byn för ett tag, komma bort från allt jävla skit.. känns som ja verkligen skulle behöva d.. känslorna går upp å ner å jag vet inte riktigt vart jag har mig själv.. vilse i mig själv?!?!
en Tjej på jobbet tyckte ja skulle åka in å få ljusterapi.. hmm, ska d hjälpa?
Malin sa jag kunde få komma ner till henne å dela Akvarium me Åke, för han hade bra lampor.. haha..
sen har jag detta kväljandet som inte riktigt släpper heller.. men någongång lär d väl göra d oxå..
så Nja, vi får la se vad som händer å sker me saker å ting..
allmänt less på allt..
när ska d få kännas bättRe??

ang sOffsällskap så här i höstmörkret... kan man annonsera efter sånt?? ;o)

å jOna, bara en vecka kvar.. hOppas ja.. sen får vi se om d blir tOur :oD

ääh Orka mera!!

over å slut

1 kommentar:

Malin sa...

Ja, du är så välkommer sa Åke och han vill gärna ha dval-sällskap så du kan gå i dvala med honom några veckor. Sen när du vaknar är allt super..kanske :)

Puss