torsdag, oktober 12, 2006

tOrsdag

igen då..

å idag har jag
* nästan försovit mig, hade råkat ställa kl på 7,45 ist för 6,45 :o/ men ja vakna 5 i 7 så allt gick bra iaf..
* vart hemma me sjukt barn.. fast ja var ändå till jobbet en vända för å göra min beställning..
* ältat massa skit i telefonen me Malin
* fått låten som jag sökt länge
* bjudit in mig själv som sällskap på lördag, hoppas bara jag får barnvakt, någon frivillig?? ;o)
* hälsat på en jobbarkompis
* gjort mat
* sovit på soffan
* blivit väckt av å få en blöt leksak i ansiktet.. Tack Simon :o)
* lagt barnen
* även talat me jOna i telefon

nja, d var väl typ allt jag gjort idag..

jävlar va hösten kommit då, satan så kallt d börjar å bli.. brr!!!
nej nu ska jag mysa i soffan å kolla klart på serie..
å sen krypa ner i sängen till min lilla sängkamrat..

hörs väl typ sen då.. el Inte

Inga kommentarer: