tisdag, oktober 10, 2006

gRavid?!?!

är jag INTE!!
men d trodde d e i helgen bara för att jag inte vela dricka..
men hallå lixom!! kan man inte gå ut nykter å vara sOcial??
å som jag mådde i fredags hade d inte vart någon bra kombination :o/
har aldrig mått så dåligt någongång, sån jävla panikångest el vad fasen d var..
Varför vet jag inte.. men d börjar släppa lite iaf.. d mesta av trycket har släppt å inte lika mycket tårar på kvällarna.. Tack å lov :oD

ja annars har d bara vart jobb, jobb å jobb.. typ.. å en hel del Tv tittande.. tOtalt Osocial har jag varit.. men jag har behövt å få vara d oxå.

snart blir d en LiNdA å jOna tripp till Göteborg oxå, ska hämta hem min nya bil :o) var ett tag sen ja å jOna var ute å for tillsammans.. men nu ska d bli av.. snart.. hoppas jag..

imorgon e jag ledig, fan så skönt.. synd bara att jag måste upp imorgon bitti å inte kan ligga så länge som jag vill.. men men, kan ju alltid gå hem å sova en vända sen igen efter jag lämnat Linus :o)
nej.. nu har ja inget mera att skriva,
för d har fan inte hänt något på sistone..

Över å slut!!

1 kommentar:

Malin sa...

Hej världens bästa jobbarkompis!

Klart man kan vara nykter och social men det är svårt i lilla Orsa. Rykten börjar direkt då, vet du väl.

Pussa Simon från mig och tacka så mycket för all hjälp jag fick av honom i morse. Lösgodistanten trodde att han var min son Haha!

Puss