fredag, oktober 13, 2006

fReaky fRiday

mitt horoskop idag..
Du kan få en present idag el så gör någon dig en tjänst. Det är bara å Tacka å ta emot..

å när ja kom ut till bilen så hade ja ett kort sittande under torkarbladet,.. då d var väl min present då, eller kan jag väntas få flera?? ;o)

Nu ska jag åka iväg till jobbet, får se hur dagen går, e ju ändå fRedag den 13 idag.. fReaky!! haha.. skriver väl mera ikväll sen..
tjing tjing för tillfället
--------------------------------------------- ----------------------------------------------- --- lite senare..

fy fasen hur jag har mått idag, el senaste veckan.. kväljningar å kräkkänningar hela dagarna.. reagerar på dofter å olika smaker.. blää!!
äta mat e inte å tänka på, känns som allt typ fastnar i halsen.. drygt!!
hade jag vart gRavid hade jag förstått hur ja kan må så här.. men d kan jag INTE vara.. eller?? NÄJJ NÄJJ!!! jag e inte d... jag e säker.. bara drygt å ha d så här.. men men d går över d oxå..

idag har d vart full rulle på jobbet, lite personal å hur mycker folk som helst,, ja å sen mycket varor oxå.. å mycket som ska göras runt omkring,
men d var skönt å få sluta vid fem å gå hem när d andra får slita lite till.. haha
å inga mera presenter el tjänster har dykt upp heller :o(
fast kvällen e ju inte slut än...
fast iofs, mamma lova idag att göra mig en tjänst imorgon.. ;o)
så jag kanske har fått min present el tjänst för idag :o)
Fredag den 13 e nog inte så dålig dag ändå..

nej nu måste jag fixa klart maten..

kanske skiver någon rad till när ja lagt kidsen..

Inga kommentarer: