onsdag, oktober 04, 2006

shitty onsdag

jaha.. då har denna dagen gått oxå då..

idag har jag:
* klivit upp ganska i tid
* lämnat barn
* druckit choklad me gubbarna på firman
* jobbat mina timmar
* hämtat barnen * gjort mat
* tvättat jackor
* myst i soffan å kollat film
* glömt bort jackorna
* fast hängde sen upp jackor när ja kom på dem..
* snart skrivit meningslös blOgg bara för å skriva en..

imorgon är jag ledig, ska på begravning å grejjer.. skriver väl kanske mera om d imorgon sen..

Syster å kille kom upp idag, så ska umgås me dem lite imorgon oxå..

nej nu ska jag krypa ner i sängen

over and out för idag

1 kommentar:

Malin sa...

Du ska komma hit eller om jag kommer till dig så ska vi fixa din blogg mera och så ska vi lägga ut dig på "nyligen. se" Ja, vi ska inte lägga ut själv dig heller..haha! Utan vi ska lägga ut din blogg där förståss Haha!

Puss