torsdag, oktober 05, 2006

cRappy tOrsdag

jaha, idag har jag vart på begravning, d var fint å så..
känns stRange att hon e borta :o(
men hon fick iaf dö på en plats där hon trivs, hemma i trädgården.. klarade sig själv hela tiden å slapp ruttna bOrt på något hem..

fy fasen hur jag har mått nu på sistone.. får ångest känslor i bröstet, tungt å andas å blir alldeles varm å andfådd :o/ svårt att förklara iaf.. men skit mår jag.. tillåfrån, mest hela tiden.. :os
kan vara d att mycket hänger över mig just nu oxå..
men me tiden så släpper nog d oxå..

imorgon möhippa, får åka dit direkt efter jobbet..
fick höra ikväll att vi ska bOwla oxå.. men Jippi lixOm, vet inte ens om ja orkar damma av klotet,, har inte bOwlat något sen i Maj.. men men kan ju blir tRevligt för d..
tur ja inte börjar fören på eftermiddagen på lördagen sen.. ifall d blir något alkoholintag :o)

min son har fått en favvo låt, som han ska lyssna på MASSA gånger i rad plus att han går å sjunger på den mest hela tiden..
Nicke & Mojje: Tjejbaciller
Mojje, nu var d gott me lite mat, läppar me sylt..
å sen fortsätter den
jag e inte rädd för baciller när du pussar mig, bryr mig inte om tjejbaciller när du pussar mig.. Tänk å får höra d textraderna om å om igen, mest hela dagarna.. haha

nej Tack å gOdnatt

2 kommentarer:

Malin sa...

Har han övergivit "Badboy's" nu?

Det är tungt när man faller ner i hålen och man tror aldrig att man ska orka komma upp igen. Men på nåt jäkla konsigt och underligtvis så gör man det.

Puss!

Malin sa...

Jag har varit på toa för ett tag sen. Så himlans skönt alltså haha!!!

Puss