onsdag, oktober 04, 2006

blää

igår var jag å blev knäckt å dragen i.. *aj* men fasen vilken känsla d var när ja klev av bänken, vilken lättnad.. d var visst behövligt, å sne var ja oxå :o/
fast inte nu längre.. å jag överlevde även nack knycken.. :o)
fast nu känns d som värsta träningsvärken ist, kroppen e inte van att alla kotor sitter där dem ska.. haha..
men d var skönt att vakna imorse å inte ha ont i ryggen :o)

å som vanligt på hÖsten så rasar ja ner i detta svarta hål,
allt bara känns skit, vet inte riktigt vad d beror på heller..
förhoppningar ges,
men lika fort blir ja besviken igen.
ångest över saker å ting,
allmänt jobbigt bara..
känner mig ostabil..
MenMen d går över, förhoppningsvis.. som allt annat..

nej nu ska jag kolla posten å sen lägga mig på soffan en vända..

over and out

1 kommentar:

Malin sa...

Tycker inte om att du är i svarta hål, vet du. Jag tycker du är jättebäst och du ska vara glad vännen! Och nu är ju en ångest borta iallafall...och Bettan klarar sig ändå, det lovar jag :)

Puss