söndag, oktober 15, 2006

lOvely löRdag

ja halva lördagen slöa jag bort.. fick ja ju lite ångest för, men d var ändå ganska skönt..

kvällen har vart tRevlig iaf..
först blev d lite karaOke afton.. sOrry Annelie, men du får nog hålla dina Skansen upptRädanden hemma i sOffan ;o)
Sen blev d lite bOwling, å d gick ju som vanligt.. käpp rätt å helvete!!
men skyller på banan,,, som vissa andra gjorde :oP

Såg även en rolig, patetisk gRej oxå.. måste bara säga HaHaHa.. nej vänta,,, lite till... HaHaHaHaHaHA!!!!!
jag har inte så fel i d jag säger iaf.. :oP

Sen blev d tur till å från å till mora igen..
Lämna ett gäng på Wasa, åkte sen till McD, för någon var hungrig.. el vi tog ett varv i lasarettsRondellen oxå först innan hon hade bestämt sig....
Å hur löjligt kändes d inte å beställa Mjölk i drive in luckan, kl 23,30 el lördagskväll.. haha.. Skjutsade hem den lilla Osociala frÖken till sitt hus :oP
å sen åkte ja in till mOra igen..
å jävlar viken kö d var.. ångrade lite att ja inte betalade in mig innan ja åkte till orsa..
men d fixa jag genom att smita in.. hehe..
trOr nästan min kväll gick me + idag :oD
tur d, för miljonär blev ja då inte på tRavet.. å hörde inget om miljonerna från jOna heller.. så gissar att vi siktar in oss på Ons igen ;o)

Wasa e då lika värdelöst varje gång.. trångt å jävligt å alldeles för mycket folk..

Samlade sen ihop delar av Orsagänget å skjutsade hem dem..

å nu e d inte mycket kvar av denna kvällen..
så Tack å gOdnatt!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Du är sjuk Linda Haha! Och synd att inte jag var med och sjöng kareoke...du hade bett mig att sjunga hela tiden. Du vet ju hur fint jag brukar sjunga på jobbet :)

Puss

LiNdA sa...

ja å inte bara på jobbet, bilresorna oxå..;o)
å att ja skulle vara sjuk.. *mummel* jag e ju helt normal.. haha..
puss