måndag, oktober 16, 2006

fattaR NadA

d e faktiskt så, ibland fattar jag NadA..
som idag..
d händer grejjer.. saker å ting yttras.. tankarna vandrar.. I´m just wondering, Why?!?!

Måndag:
börja morgonen me att nästan försova mig, för d var ju bara så skönt å ligga kvar i sängen.. när ja förengångsskull får lite sömn, nått som d vart väldigt lite av på sistone.. ja då ska klOckfan ringa å d e dags å kliva upp, å satan i gatan så kallt d var utanför täcket *brr*.. å helt jävla AsTrött var jag!! hade ju helst bara legat kvar å skitit i allt..
men upp tog ja mig, väckte sen ungarna, tog mig igenom d vanliga morgon grejjerna.. vilket innebär kväljningar å skit.. frukost till ungar.. påklädning mm.. lämna Linus i skolan för å åka hem å bädda ner mig i sOffan..
sen låg ja där å halvsov ett bRa tag oxå..
blev sen å skjutsa Simon till Dagis, å mig sj till jobbet.. där d blev till å fylla upp ciggskåpen.. ingen som gjort nått åt d på hela helgen.. sUck!!

btw, Regeringen ska höjja snus å cigg, d kan även bli så mycket som en 10 kRonors höjjning på snus.. jippii lixOm!!! el INTE ALLS!!! bidragen sänks, bilskatten höjs.. nått som kommer bli bättRe me dem sittande där??
trodde dem skulle göra sverige bättRe.. el d tRodde ja väl eg inte, för ja rösta Inte på dem..

OmVal Tack!!

Dagen har annars vart ganska lugn, har suttit där på min stOl å visat mitt tRevliga å sOciala fejs :oD

kvällen blev till å parkera fetRöven i sOffan iaf å kolla på serie,
har även tagit hem filmer från Far, som jag ska försöka se på här snart.. något dag när ja har tid.. å ev sällskap, tRevligare kolla film me sällskap..
Någon som vill hålla sällskap??

nej tRo om ja ska göra ett försök till att avancera till sängen,
se om jOhn vill komma till i natt då, den jäveln har svikit ganska styggt på sistone..

just ja.. bilen jag hade kollat på blir d inte någon köp av heller, d hade tagit in den å besiktat den.. å hOppsan kerstin va d skulle fixas me den.. då lades alla planer på den ner..
men span på ny bil e på G, så d blir nog av iaf..

nu har ja fan inte mycket mera att skriva... för idag..

Over and Out

3 kommentarer:

Malin sa...

Klart att det var mycket på bilen som du ville köpa, det är ju en foooorrd! Mouhahaha!

Men synd att det inte blev nån Göteborgsresa. Tror du hade behövt några dagar med Johanna.

Malin sa...

Och du Linda, röstade du överhuvudtaget då? Du tänkte ju strunta i det...men du kom väl på bättre tankar hoppas jag :)

Puss

Malin sa...

Nu blev jag så stolt över dig. Du både röstade och ska köpa dig en bil av superkaraktär!