lördag, september 30, 2006

så tRist..

lördag kväll å här sitter ja.. blää så trist ja har d.
så ja kör lista idag me..

så idag har ja:
* Klivit upp tidigare än ja eg orka
* Trängts me hysteriska föräldrar på Skeer (fy fan vilket folk d finns, helt sjukt)
* Tippat tRav å känt mig som en Vinnare :o)
* Fått erbjudande om köpa bil
* Gjort Marknaden (som inte var mycket å hurra för, kallt var d oxå)
* Faktiskt åkt karusell oxå, å d var fan skoj :o)
* Kollat på galna BackHoppare (d hoppa ner i lillån.. Brr!!)
* Handlat d jag skulle + lite till
* Fått lite nyare låtar till spellistan.. Tack Syster :o)
* Gjort Tacos
* Kollat tRav (å kände mig fortfarande som vinnare när ja hade 3 av 3)
* Deppat en vända (då d sluta på 4)
* Nattat barnen
* Kollat på massa skit på Tv´n
* Kollat katalogsidor (hör å häpna, jag beställde inte nått)
* Spelat BeJeweled
* Snusat för mycket å fått blåsor.. *Aj*

ja vilken lördagskväll.. å d e så typiskt att d ska hända en massa ute d helger ja har barnen hemma..när ja inte har barnen så händer d inte ett skit.
så här sitter jag å har d trist, har ja sagt d redan kanske.. :o/
aja.. men ja har ju d ju.. *sUcka*

Har suttit å funderat på detta me den där bilen oxå..
Bettan e ju inte riktigt bra då.. men när d blir tal om nyare grejer så får ja separationsångest å vill ha henne kvar..
ja å Bettan har ju våra minnen ju.. haha :o)
ska fundera mera på saken å se vad som händer..

ääh..

Over And Out

1 kommentar:

Malin sa...

Sen när pojkarna är större så kommer du att längta tillbaka till helgena när du fick lov att vara inne med dom. För då har du tröttnat på att vara ute men då vill dom vara ute hela kvällarna. :-)