fredag, september 29, 2006

massa Ointressant

Fan.. tyckte d nyss var Fredag, å nu e d igen.. fast iofs, ska väl inte klaga.. ja är ju ledig i helgen :o)

å imorgon blir d kanske lite hOj åkande oxå, om vädret e bra..*hoppas hoppas*
för snart e ju den säsongen över, å d blir massa månader av väntan tills d blir åka av igen,
fast i vinter så får jag ju köra skoter igen .. å när bRor e ute ur huset så är nog chansen att få köra den Större... hehe :o)

på Tisdag ska jag följa me Annika å Inga-lill (Chef å Arbetskamrat) till Furudal för å blir knäckt i armar, ben å rygg.. ja lär väl bli nacke oxå *gaah*
fast min kropp kan nog behöva en omgång, gruvar mig lite nu.. gillar inte då d knakar å har sig.. helst inte nacken, å me min tur så lär ja väl spänna mig å han bryter nacken av mig oxå.. haha.. fast om han inte gör d så känns d nog bättre efteråt sen.

känner mig aningen rastlös just nu,, kanske ska ta en omgång BeJewled igen, bRor skicka d till mig igår, hmm inte bra..
blev några timmar för mycket spela av igår, svårt slita sig när d går bra. hmm..

vad har ja mera för Ointressant å berätta då?!?!
idag har ja:
* Vaknat i tid
* Kommit i tid till allt
* Druckit en RedBull
* Fått varning av kund för RedBull
* Snusat massa
* Varit nära köra över Pensionär, (men fan!! Cyklar hon ut framför mig, så får hon nästan skylla sig själv)
* Glömt handla d jag skulle
* Sluppit göra mat
* Tvättat
* Hängt tvätten
* Nattat Barnen
* Kommit på hur mycket gamla dåliga låtar ja har i min spellista
* Kollat på Idol
* Snart skrivit klart en tOtalt Ointressant blOgg... Igen!! :o)

Ääh.. nu har ja nog inte så mycket mera att skriva här idag..

öveR å Ut,
tOtalt slut

1 kommentar:

Malin sa...

Man får köra på tanter som cyklar framför en...det står nog i nån lag tror jag!