torsdag, juni 04, 2009

Vårfesten

Usch vad jag kände mig hemsk
då tre barn går fram med sina fioler
säkert jätteduktiga
men allt jag hörde var
gnissel gnissel skrik skrik
lät hemskt i mina öron
och jag kunde knappt hålla mig för skratt
satt där röd som en tomat
tårar rinnande
trodde att jag skulle förstöra
med jättegarv
jag ska inte gå på sånt där efter lång arbetsdag
då jag är skittrött
men annars var det bra
och barn var duktiga
nu ska barn i säng och jag ska plocka fram grejer
för nerpackning









Moster
Simon ville jag skulle skicka klipp
så detta är vad du får
kass kvalité dock

2 kommentarer:

Malin sa...

Wow, han fick spela triangel! Hälsa att han var den bästa triangelspelaren jag hört.

LiNdA sa...

Ja kan du tänka dig..
min son fick spela triangel
det är stort
häftigt
sen blir han så säker på sitt spelande så han kan nonchalant luta sig mot pianot och fortsätta spela
jag är stolt

ska helt klart hälsa :o)