onsdag, juni 03, 2009

Min lediga dag..

Den bara försvann uti ingenting
eller ja
Promenad (vääääldigt kort sådan, jag höll på frysa ihjäl)
Kaffe
Klippning
Kaffe
Tvkollande
Kaffe

Tvätt
Dammsugning
Spelade GH med barnen
Började läsa "Pojken som inte fanns"
Fått samtal om återbudstid ang cellprov, men tid passa inte
Middag
Läste ut "Pojken som inte fanns"

Lagt barnen
Planerat vad som behövs packas inför GöteborgsTripp
(Men skjuter vidare på det
lagomt tills jag får stressa med och hinna med
för varför göra saker i tid?
när man kan göra det i sista minuten)
Väntar nu på serie ska starta
Så lätt fördriver jag en hel dag

3 kommentarer:

PinkAngel sa...

Ha ha ha
Vad ska man säga ;) :D
Trevligt iaf att du läst ut boken så jag har något att vila ögonen på/i i helgen

nina sa...

Sällan du med packning.
Var det så kallt i morse? Här är det varmt och gott, vi hoppas det håller i sig under er vistelse.
Kram

Malin sa...

Lediga dagar kan försvinna så där och det kan faktiskt vara rätt så skönt :o)