torsdag, april 16, 2009

~ Torsdag ~

Jag fick sova till 10 idag
skönt
men ändå är jag mest trött och seg
Sol TAck!
och imorgon börjar jag senare
då jag inte har någon som kan ta barnen
fuck för denna lön sen
men men
gött att få ha varit ledig
och gött börja första jobbdagen efter en veckas ledigt
med 3 timmars arbete
yey!
fast sen har jag hela helgens jobb att se framemot

Farfar var in igår
kolla läget lite inför hallrenoveringen
funderade hur han skulle göra skopinnarna
men han vart inte så mycket klokare
berättade även att jag ev kunde få låna garage här utanför i sommar
var ett som var tomt
så att jag kan ställa hojjen där
den får inte plats i det garage jag redan har
och pappa är less på att ha den hemma nu när hans bil står där
skönt att kunna ha den här utanför också
bara hoppa på och åka
sweet
snart dags och dra igång säsongen tror jag

2 kommentarer:

Ellie sa...

Ja ställ på den nu så vi får prova vårat outfit :) Jag längtar...

LiNdA sa...

jag ska.. jag ska.. snart :o)
ska beställa besiktningstid också, kanske ska kolla upp det redan nu..
om de finns tider.
service ska den få också, sen jäklar ska vi åka
jag längtar med :o)