onsdag, april 15, 2009

Roadtrippen i bilder

VI var lite dåliga på att ta kort igår
men efter vi kom på det
då knäpptes det på allt
tills det blev för mörkt
och vissa saker hann vi inte med att knäppa på
då vi susade förbi


bilden stal jag från E

E shoppade på Jula
caben ska pimpas till

Var förbi J på kaffe
och snosa bebis
och tittade på nybyggda huset


E fick någon drömmande blick
med bebis i famn



Avestahästen



Ja som sagt
vi fotade allt
men vad som skulle med på bild här
det vetifasen

Vi hittade då fram till Arlanda
terminal 2






Lantis som jag är
så gillade jag rulltrappa som starta av sig själv
och turist som jag var
så fick jag lov fota


Väntar på resenären

E lika glad för det

Även denna bild stulen från E

Me lika så
fast lite sliten


Vägen hem
ganska ensamma var vi på vägen
och ett tag sov både E och L






Äntligen hemma
och 67,4 mil avklarade

Det var en väldigt skoj tripp
Tack E
måste vi göra flera gånger

2 kommentarer:

Ellie sa...

Tack själv för den roliga resan. Lång men kul hade vi :)
Och inhandlat det som skulle :)

Ps. Snor du mina bilder Mohaha Ds

Malin sa...

Får ju lov att fixa och dona när det inte görs bra grejer Haha!
Ja, dom satte dit en grej bara så det inte kommer in bakterier. Dessutom så betalade jag in mera på mitt tandläkarkonto där nere. Så nu har jag 3tusen att göra av med. Skitbra tycker jag att man kan betala in i förväg när man vet ungefär hur mycket det kommer att gå på.