måndag, februari 02, 2009

jodå jag känner att jag lever..

jag överlevde dagen
allt gick ganska bra
tills jag hostade några gånger
sen gjorde det ont Satan
och jag blev sittande still på stolen
gick bra sitta
för då kunde jag sitta lite dubbelvikt
å ingen funderade vad jag höll på med
förutom när jag gick
och E sa även att jag stod lite illa
inget jag tänkte på själv ens
hmm
tror de känns bättre nu iaf
och jag ska jobba imorgon
men känns det lika
ja då tackar jag för mig och åker hem
bara jag hjälpt till med morgonsysslorna

men hur som
måndagen är iaf äntligen över
och imorgon så börjar dagen väldigt tidigt
så ska ställa extra klocka
låååångt från sängen
inget mera översov

godnatt

7 kommentarer:

PinkAngel sa...

Hoppas dagen varit bra. Glöm inte att hjälp endast är ett mess bort. Vi vill alla dig väl.
Kramis

Malin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malin sa...

Det var jag som skapade det...haha

Anonym sa...

Hej LiNdA!

Det var f-n va Du é enveten =/

"Ja sjuk???? Nä...det kan jag ju inte tro"....

Men, men....kvinnor från Orsa är ju kända för att inte vika ner sig allt för lätt =). Fast det är ju nog ganska bra om Du är lite mer rädd om dig ;)

En liten undran??? "40-taggarna rockar" ??? Vilka är de? Hur kommer det sig att Du kallar dom så???? Är det bara för att dom är grymmast i stan???

Filmerna var roliga...Garvade. =)
Ni verkar ju vara minst sagt "på G"

Se till att krya på dig.
Du skulle behöva glida ner i ett varmt bad o bara ligga o mysa, o sedan bli nerbäddad i soffan o kolla en bra rulle.

Jonas

LiNdA sa...

Hej Jonas..

jag gillar inte att gå till läkaren, så går inte dit i första taget,
och sen blir jag ju ändå friskförklarad :o)
men jag är ju rädd om mig, hela tiden.


40-taggarna.. de är ett gäng 40åringar från byn, som firade en som precis joinat in i klubben :o)

Vi var på G, och vi hade skitskoj :o)
länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde den kvällen..

Anonym sa...

Jaha....det behövs någon som följer med o kollar att inte det går till så här när fröken LiNdA går till doktorn:

"Hej vad har Du för problem LiNdA"?
"Va...jag...nä..jag har inga problem" (LiNdA tänker:säger jag så, så kommer jag ju lättare undan, o läkaren är ju stressad så hon/han frågar bara en gång)
"Ok då LiNdA...ta dom här pillren så blir allt säkert bra...hej då"
LiNdA tänker (Shit vilken tur jag hade...klarade mig denna gången också...ha... det var ju det jag sa...inte sjuk)

Kanske såhär det går till???

Hmmm....kan anmäla mig som frivillig att vara din livvakt då Du besöker läkaren. Lovar att se till så att denne inte mördar dig =)

Jonas

LiNdA sa...

Haha..
näe, men jag brukar inte vara sjuk.. så brukar inte behöva gå till läkare något :o)
och sist talade jag om var som var felet, å han sa:
"jaha, men du hostar ju inget nu"
å så var jag inte hes just då heller..
så han trodde säkert jag ljög, haha
åå Tadaa
jag blev friskförklarad :o)