tisdag, februari 03, 2009

Dagen som varit idag

Jobbat
Handlat
Fixat mat
Sovit soffan
Sen mest tagit det lugnt
jag mår bättre
hostar inte lika mycket
å när jag väl hostar
så tänker jag på att böja mig
eller höja på benet
ser sjukt ut
men det hjälper
så det gör inte lika ont idag
men det känns lite konstigt
men Nu kan de bara blir bättre

imorgon skulle det ha varit min lediga dag
men eftersom folk ska på kurs
så fick jag lov ta på mig extrapass
lusten för det är inte stor
men samtidigt känns de skönt med lite extra pengar på februari lönen sen

3 kommentarer:

Malin sa...

Det blir ju på marslönen. Det är februari nu :)
Bra att du mår bättre.

Malin sa...

Jajaja, du menade ju feblönen som kommer i Mars. Ja, jag är halvblondin under min färg...haha!

LiNdA sa...

hahah.. jo precis, menade ju på den lönen som kommer i MArs, som är ifrån Feb :o)