fredag, december 19, 2008

Något luktar inte hallon

i mitt kylskåp
så imorgon blir de genomgång och rensning
Suck!!
Dagen har iaf gått ganska fort idag
jag å bästa M har suttit i kassan hela dagen
mycket folk
de handlar mycket
glatt och skoj
roliga kunder
kunder man kan driva och skämta med
å kroppen har känts helt oki
ja nästan iaf
fast inga ömma axlar och skit

och ikväll ska de liras guitar hero
fick reda på mera hur man kan göra
så nu ska jag låsa upp mera låtar
känns som jag kan dessa som jag spelat nu
iaf på Medium nivå
jag har avancerat uppåt
även provat Hard
men då var jag borta direkt
jag har ingen kontroll på fingrarna
Än!!
Så fortsätter lira på Medium där jag känner mig duktig

Nu blire mat

1 kommentar:

Malin sa...

Med tanke på din rubrik så trodde jag att du skulle skriva om nåt annat du gjorde när du kom hem idag...haha!