fredag, december 19, 2008

Felskickat Sms

Fick ett sms från nr jag inte känner igen
gick inte hitta på nät heller

Hej nu har mamma och jag bingolott till tisdag,
så värm upp eran tv till dess kram Ewa

Hej!
nu vet inte jag vem du är..
men lycka till med bingolottospelandet :)

ja men det vet du visst
mammas hembiträde

nu får jag lov ringa mor å höra om de driver med mig..
hon fatta nada å visste ingenting

Mammas hembiträde??
Ja nog för att hon är förkyld, men hon har inget hembiträde,
vad jag vet..

Orkar inte mer

Men alltså... ärligt
du måste skickat fel,
jag känner inte igen dig eller ditt nr.

sen blev de tyst..
tänkte att de kanske förstod att de skickat fel,
för skulle någon driva så hade de väl kunnat komma på något bättre.
sen kom precis detta

Lilla Dennis din mamma siv vet du väl tok kalle

Var ju riktigt roligt det här..

Om detta inte är någon som driver med mig..
så lär du nog kolla upp numret en gång till.
för du messar nu med Linda

Okey då har fått fel nummer förlåt mig
kram

JaJa, det var kul så länge det varade iaf
men fick iaf en kram av felskrivaren

Inga kommentarer: