tisdag, december 16, 2008

Jaha

Då spricker morgonrutinerna för imorgon oxå
då kära bror vela ha skjuts
och snäll som jag är så ställer jag upp
fast jag var snabb å påminna om
min födelsedag
som snart dyker upp

Nästa vecka är det julafton
Sjukt!!
tiden går fort
bara försvinner
tänk att ett helt år har gått sen sist
men i år kanske vi iaf får en vit jul
ska försöka slå in lite julklappar imorgon oxå
de står fortfarande kvar i köket
å har fortfarande en del kvar att handla
hade ju vart enklare om jag visste
VAD jag ska handla oxå
men till den 23e kanske jag kommer på något
eller åker ut som vanligt å stressar med försöka hitta något
Varför göra något i tid
som man kan göra i sista minuten?!

och barnen blir i stort sett borta från dagen innan jul till efter nyår
förutom juldagen då vi firar jul
och vad ska jag göra
ledig juldagen och annandagen
sen ska jag jobba
så k-t på pengarna så jag kan inte vara ledig
tog tillåmed extra pass på nyår
men men
brukar vara ganska roligt å jobba under jul & nyår
kaos
stress
mycket folk
glatt humör
det blir nog bra det här

Inga kommentarer: