onsdag, december 17, 2008

Han är som ett barn..

min bror..
halva vägen in till mora så satt han i sätet bredvid å lät
-Jag vet vad du kommer få i julklapp
-det var mitt förslag
-Din blev dyrast
-å den kommer få det här å de där
rimmas hit å dit
osv osv
jaja
tur att någon ser framemot julen iaf
jag känner mera
Äsch!!
dryg känsla

Svängde även förbi mor på lite kaffe
å fick min morgonutskällning pga att jag inte vill ha gran i år
då vi ändå inte kommer vara hemma något just
men jaaaa
för barnens skull så ska jag hämta ner den å klä den
så ska den få stå där i hörnet å se snygg ut

Nu ska jag slå in lite julklappar innan kidsen kommer hem igen

ska även tillägga att min bror är 23

1 kommentar:

Malin sa...

Din bror kom och handlade av mig idag på eftermiddagen och frågar om jag köpt några julklappar än Hahahahaha! Jag sa då att du skrivit om honom :)