måndag, december 22, 2008

jag vet inte riktigt..

Men jag tror jag börjar känna lite panik över allt som ska göras
fixa julklappen som ligger på köksbordet
handla mera klappar, då alla inte är handlade
det ska rimmas
ungarnas grejjer ska packas
tvättas
städas
och ja kommer å jobba varje dag
å på onsdag är det julafton
å att jag ska trängas på mora imorgon vid 16 känns inte jätteskoj
men nödvändigt dock
eftersom jag inte kan göra saker i tid
något jag gjort i tid iaf
är å ha köpt biljett
men när ska jag ha tid med allt de andra?!?!
suck för mig!!
fast
på någotvis så brukar allt ändå lösa sig
och julgRanen är nu klädd

2 kommentarer:

Malin sa...

Dumt med panik ju :)
Fast i år är det första gången sen ungarna var små som jag inte känner den minsta lilla panik. Det är så skööönt!

Malin sa...

Du var ju borta från kassan mest hela tiden som jag jobbade idag...sista halvtimmen var du ju bara där. Du hade ju lunch och sen kom väl ditt snus antar jag.