tisdag, december 23, 2008

Dagen före Julafton

Arbetspasset idag
de bara så rassel så var det över
fan vad jag älskar när det är mycket folk som handlar
och de handlar mycket
allt går så mycket fortare då
och på något konstigt vis är kunderna gladare oxå
igår å idag har vi haft nissar från innebandyn som packat påsarna till kunder
igår försökte jag säga till dem att blev de en lugn stund så skulle de ge kassörskorna massage
de skrattade mest åt det förslaget
men idag gick de lättare
å jag fick massage
två gånger tillåmed
Plingan oxå
men hon uppskattade inte det lika mycket
efter jag slutat åkte jag å H till mora för lite mera shopping
blev några till julklappar
även en till mig
joggingskor till halva priset
precis lika som jag redan har
men men
halva priset är nästan lika bra som gRatis
god jul lixom!!

nu äre uppesittar kväll med bästa S å låssasbigbro
de lyssnar på julmusik å kollar tv i mute läge
spännande!!
å jag
jag bidrar mest med mitt tRevliga å sOciala fejs
å lämnat liten julklapp
hur som
känns sjukt konstigt att de är julafton imorgon

1 kommentar:

Malin sa...

God Jul Linda!