onsdag, augusti 06, 2008

Konsten att få halva dagen att försvinna..

11,30 klev jag upp idag,
fråga kidsen varför de inte väckt mig tidigare..
"näe, tyckte du skulle få sova ut"
Tack Tack rara barnen..
men halva dagen försvann dock..
på eftermiddagen åkte vi in till mora å shoppa skor å kläder,
4 par skor å jeans till kidsen.. jag köpte mig ett par joggingskor oxå.. nota sluta på 1700kR.. Ops!!
imorgon ska iaf klockan ställas på 9, eller kanske 10.. gott å få sova lite oxå faktiskt.
Inte för jag känner mig ett dugg piggare.
Vilket mina RLS-ben gör sig påmind av, ett jädrans krypande och obehag.
å mina axlar är stela å ömma å det går raka vägen upp till huvudet, totalt färdigt med mig å min kropp..
ska ringa ingela imorgon å se om hon har någon tid för massage, för fortsätta att gå såhär.. kommer bli väldigt drygt, har inte tid hos kennet förens om en månad.
men men.. bara bita ihop å se glad ut.
imorgon är en ny dag, en ledig dag till..
gott gott


Tack för gOdnattSången igår..
du får plugga texten bättre dock, haha

1 kommentar:

Malin sa...

Jag som tyckte att vi shoppade loss..haha