tisdag, augusti 05, 2008

Dagen idag då..

Började tidigt med allt de vanliga, datum hit å dit, plocka bort, fylla på osv osv.. tid gick lite småsegt tillårfrån..
roligast idag var iaf när alla i personalen gick ner till Gunella? som satt i kassan, hon fyller 30 idag så vi gick ner å sjöng å lämna över present till henne framför kunderna å allt..
Hennes min var ändå den bästa.
å skulle de göra de mot mig när jag fyller.. då jävlar!!
Sen gick då tiden väldigt fort å arbetsdagen var över..
Efter jobbet så hämta jag kidsen, kändes lite mysko å hämta upp dem på samma ställe, men Simon har haft de jättebra idag.. så när de andra var där å skola in, då "glömde" de bort Simon, fast han hade nog de bättre ändå med de andra barnen..Han kan ju de där redan.
så han behöver inte skolas in mera, räckte med lilla stunden igår, å sen har han ju vart där hela dagen idag..
nemas problemas med den ungen..

Sen blev de mat hos föräldrarna,
å sen mys i soffan..
nu blir de sängen för de kryper nå så fruktansvärt i benen..
imorgon ledig iaf, då blir det mora å SkoShopping inför skolstarten,
ja nog fan ska jag hitta mig något nytt oxå..

gOdnatt

Inga kommentarer: