lördag, februari 16, 2008

Snart söndag och helgen är över..

Jag ångrar att jag inte tog snacket själv med pappaB, som jag alltid gjort förut..
men pga hela situationen så blev det så olustigt.
men blev ändå ett litet snack igår, kändes ganska oki iaf.
fåse hur det blir i fortsättningen

igår var det iaf fullt upp, folk, varor å mycket å göra..
å min röst..
jag är helt frisk, fast rösten vill lixom inte vara med riktigt alla dagar, som igår, jag lät bra på morgonen till kl 11 ungefär, sen lät jag hemsk.. tycker synd om dem som fick höra mig, å ja.. en hel del kunder skrattade åt mig oxå.. kul att man kan roa någon :o)
d tyckte visst inte min manliga stämma passade mig, haha
men nu låter jag faktiskt mycket bättre igen.

Idag sov jag till halv10, sov soffa en vända efter det oxå..
sen for vi ner på sjön, fast det var så kallt, så blev inte mycket mera än en liten fika.
Linus fick sova hos mormor idag, så jag och Simon åkte hem, jag somnade på soffan en vända, fattar inte att jag är så trött.
Sen gjorde vi ordning lite god mat å myste i soffan, kollade på en totalt värdelös melodifestival.
Nu fortsättning på filmen å sen sängen..
hoppas på finare väder imorgon sen..

nu är det 1vecka kvar tills jag ska bli moster, om den lilla kommer på det datum den fått :o)

1 kommentar:

Malin sa...

Din röst är en rolig sak och det är så svårt att inte svara dig på samma sätt. Fast jag vet att du inte gillar det, men jag tycker om dig ändå :)