torsdag, februari 14, 2008

Ganska skönt när dagarna bara försvinner..

Oj vad fort denna dagen gick,
timmarna på jobbet bara försvann,
pappa B betedde sig som en barnunge, han hejja inte ens i morse, å sen har han ignorerat oss (TT) hela dagen, varför vet vi inte. För det är bara oss Tre som han beter sig såhär mot.
men nu har vi tagit upp det med chefen, så få se ifall det blir någon förändring.
person A var väl som vanligt.. eller försökte väl vara iaf.
men Tack å lov att D, M och C började sen, stämningen kändes då genast lättare.
blev en utelunch idag med H och hennes mor, skönt komma ut från bygget lite..
Sen hämtade jag kidsen, hem en vända för mat och sen upp på innebandyn, vi inte varit där på tre veckor, så det var på tiden nu..
fast nästa vecka blir det inte heller något, för då fyller Linus 8år. Shit vad tiden går fort..
å Syster..
Snart är det dags :o)

imorgon fick jag lov att börja tidigare, redan kl 7.. pga att E är hemma med sjukt barn.. fast inte mig emot, jag får sluta lite tidigare plus att jag får mera timmar, å det kan behövas.. helst nu i feb.

ska softa ner mig en stund till i soffan, sen blir det sängen.. är helt färdig.

Inga kommentarer: