onsdag, februari 20, 2008

Jag har sagt det förut, jag säger det igen..

Team LA!!!
Vi Vann idag med, fast det var på gränsen.. slutade iaf 6-4 och vi är klara för finalen, finns ingen som kan gå om oss nu... :o)

idag har jag varit ledig,
hunnit med en del iaf, sovit soffan, röjt i köket, möte i skolan, fixat på banken med pensions sparande och ev höja lånet, och det var då inga problems, vända ner på mora och sen handling för morgondagen, lagat mat, sovit en vända till i soffan, och sen Match..

morgondagen är redan fullbokad, å sen var den ledigheten slut.. å på fredag påbörjar jag 8dagar i rad med jobb igen, Jippii!!
och imorgon ska jag göra cheeseCake, Linus önskade det ist för tårta.. å inte mig emot. tror jag, har aldrig gjort det, så vi får se hur det går.

Nu sängen,
gOdnatt

Inga kommentarer: