måndag, februari 18, 2008

igår blev det iaf en vända ner på sjön med lite skridskoåkning.. skönt väder, synd bara att solen inte kunde vara framme oxå.
å från det vi kom hem så satt jag i tele mesta delen av dagen, samtidigt som jag gjorde lite hushållssysslor.
säkert 5 timmar gick åt i tele, fan jag kan detta med att prata, haha
pratade med syster oxå,
i Götet har de vadslagning om när hon ska föda, de ringer dagligen för att höra om hon åkt in, om det är dags osv, och ändå har hon inte gått över något än, deras datum är den 23e.

Linus har gissat på den 19:e, alltså imorgon.
å om det stämmer så tänker inte Nina prata med han något mera,
när hon å Rikard var här i somras, innan Linus & Simon visste något om bebisen, så gick Linus fram till henne å sa:
- å Vad har du där inne då?? och pekade på magen..
nina vart så chockad å svara bara Mat, sen sa de inget mera om det. För ingen av oss hade pratat om bebis när barnen var omkring, och ingen hade sagt något till dem heller.
sen när hon berättade att d skulle få en bebis sa Simon:
- nähää, ni ska ha en till hund!
medans Linus sa:
- det vet jag redan,
N- Hur vet du det??
L- det vet du..

Det vet du.. det var hans svar,, å än idag när vi frågar hur han kunde veta det, så svarar han bara.. det vet du.
å sen vill han inte prata om det mera..
men hans gissning är pojke som kommer den 19e.
så nu återstår det bara å se när den lilla kommer ut..

Ny Vecka och Vardag igen då,
fast jag är så trött, idag har jag ett sånt kryp i benen, otroligt jobbigt. vilket ofta blir då jag är slut i kroppen,
jag har sovit en hel del under helgen, men det har inte hjälp något.
nej nu behövs det lite sol, lite som livar upp, att det händer något utöver det vanliga..
men denna vecka är jag ledig onsdag å torsdag, iaf som det ser ut just nu..
och på torsdag fyller Linus 8år.
så veckan kanske bjuder på några höjdpunkter..

nu ska jag göra mig klar för denna dagen..

over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han var scary as hell i somras. Den lilla skumma filuren. Men än så länge så är det inget på G.

Här går jag och hoppas på att gå över 23 men kommer på att va f-n spelar det för roll. Jag kommer ju inte ifrån det ändå..UT SKA DET JU....gaaaaaaaaaaaahhhhhh

Och dig skulle jag ringa när allt var klart..det var väl så vi kom överrens om ?? :P

LiNdA sa...

gör det å du är dödens :o)
Ja ut ska den lilla, det kommer du inte ifrån, moahahah
men det är bra du är inställd på det värsta, då blir det inte så farligt sen.