onsdag, januari 09, 2008

Min dag idag

idag efter jobbet har jag hunnit med en LunchDejt med liten vända Bowling, hämtat barn, vi lagt lite pussel, städat Linus rum, eller rättare sagt.. stor röjt, rensat garderob å satt in "hylla", jag har skruvat å spikat upp tavlar å div grejer.
planterat om några blommor, tvätt är igång, dammsugit å nu ska jag börja med middagen.
har hunnit med en hel del idag..
å samtidigt känner jag mig helt slut.
imorgon är jag ledig, ska då försöka få med mig bror till tippen för slänga ex antal Tv apparater, dvd´s å skrivare..
nu ska skiten väck!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Shit! Jag blir helt imponerad...Power to the mummy

LiNdA sa...

ja ibland så händer det :o) haha

Malin sa...

Du får gärna hämta min skit som jag glömde här om dan..haha!

LiNdA sa...

btw.. d är d där avancerade pusslen du blir imponerad av va??

LiNdA sa...

Malin..
Du är ledig imorgon.. gör oss sällskap, så kan du slänga din egen skit :o)

Anonym sa...

Det var allt från pussel till blommor. Det enda jag pallade med igår var en vända på Ikea, Öb och en proemnad med hunden. Sen dog jag..Orkar inte mycket mer längre..