fredag, januari 11, 2008

hmm..

Känner mig så otroligt ledsen, tårarna bränner bakom ögonlocken..
över vad??
d vet jag inte, känner mig trött, ledsen, nedstämd..
utsugen på energi.
å sen detta vädret hjälper ju knappast, plusgrader å regn, allt som är omkring.. blää!!
ibland känner jag att jag skulle vilja vara kille, d verkar ha så lätt att bara glömma, skita i allt å gå vidare med sitt å ändå må bra.


Nej just nu skulle jag behöva något som piggar upp lite, livade upp min vardag..
nästa vecka ska en vän åka till Thailand i två veckor, få sola, bada, komma bort från allt skit å bara vara..
Nejdå.. jag är inte ett dugg avis..
Jag sitter gärna här i byn å tycker att livet inte är allt för roligt, men jag hoppas att det blir ändring på det snart.

2 kommentarer:

Malin sa...

Och så kommer dumma jag och frågar hur det är med dig det första jag gör.
Kram min Linda

LiNdA sa...

ja men det gick ju bra :o)