torsdag, december 06, 2007

så fakking trött..

jag känner mig totalt trött å slut..
inte bara jag, hela min jävla kropp.
det har inte varit en lugn stund på hela veckan..
Men nu är jag ledig i TRE dagar!! ska bli så skönt..
Men idag har d varit här å tagit med sig sängarna, även bordet som jag tappade glasskiva till å byrån..
Tack!!
å Tack farfar för du släppte in dem!!

Saknaden är fortfarande enorm,
hållit mig bra sysselsatt under veckan för att inte tänka för mycket, men likfandå så tränger tankar igenom..

julklappshandeln måste jag snart dra igång oxå, har nästan alla klara... ja iaf i tanken, sen måste ja fixa grejjer oxå.
på lördag kommer jOna upp med sin karl å hans barn, vi ska besöka tomteland..
skoj skoj!!
nej nu ska vi åka på innebandy, puh! stress mest hela tiden..

2 kommentarer:

Malin sa...

Ja, nu har du verkligen kört på i 200 knutar hela veckan...dax att du coolar ner dig nu vännen! Kramar till min bästa Linda

Malin sa...

Men nu vill jag se bilder på sängarna faktiskt!