tisdag, november 20, 2007

same shit different day..


Här sitter jag med mina tända ljus, min kopp te
rösten låter som jag vet inte vad,
jag har blivit mobbad hela dagen på jobbet...
Näjj jag är inte förkyld, jag har bara en röst som inte riktigt håller..
på morgonen låter jag som en hel karl,
på eftermiddagen låter jag som jag hamnat i målbrottet,
å nu.. nu låter jag bara väldigt illa..
Saknar en varm famn att krypa upp i såhär i kylan,
Varför kan man inte beställa hem en sån där karl ur en katalog, lika lätt som
man kan beställa hem kläder??
Annars är vardagen sig lik, ganska trist å tråkig..
men tiden går ändå ganska fort,
fan det är snart Jul..
suck!!
det ger mig nästan ångest...
å det ska handlas massa hit å dit,
pengar
saker jag vill göra,
vill att saker ska vara på ett speciellt vis, men inte är det,
å kommer nog aldrig å bli heller..
MenMen..
Simon har iaf blivit bättre, men åt Linus håller det fortfarande i sig,
så blir nog till att ringa VC imorgon, kolla läget med hans hosta,
fått medicin sen i fredags å ändå ingen förbättring..
Till helgen är det bowlingTävling, å snart kommer tapeterna upp i köket (förhoppningsvis)
å nästa Fredag är jag oxå barn å jobbledig, funderar på att åka till Ikea
iaf något att se framemot här framöver..
nu ska jag krypa ner i soffan igen..

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag tycker faktiskt att DU ska till vårdcentralen. Det kan fan inte vara bra att låta som du gör. Hela hösten har du ju varit hes fram och tillbaka. Du ska vara rädd om dig vet du väl.

LiNdA sa...

med mig är det ingen fara.. det går över :o)
pratade med läkare idag ju om Simon, å han reagera inget, så då är det ju lugnt.. haha