onsdag, november 21, 2007

En sån där dag då man inte ska lämna sängen.

Fast det har vi nästan inte gjort heller..
ändå är det massa som händer..
läkarbesök i morse, vilket gick bra, men blev medicin igen för ca 300kR.. plus han skrev ut någon "apparat" som var beställningsvara å som skulle komma om 5dagar, d har inte vi tid med, så fick annan så länge.
När vi spola i toan i morse, så läckte det upp ur avloppet, så halva golvet var täckt med äckligt vatten..
jag har huvudvärk, hes, trött å hostar tillåfrån ibland så ja håller på kräkas, jävla rethosta!
å nyss hade Simon ner Tv´n i golvet, så hela bilden går nu i lila å grönt.
jätteroligt!!
jag trodde tv´n skulle självdö av åldern, å inte att Simon skulle ta dö på den..
fläktremmen i bilen skriker å har sig så fort bilen startas, å även ibland under färd, vilket är väldigt pinsamt..

Kan något gå rätt i mitt jävla liv?!?!?!

2 kommentarer:

Malin sa...

Du Linda, våran bil skriker som en stucken gris hela vägen till Orsaskolan, vilket nu gör att jag inte får släppa av Lovisa på det vanliga stället utan måste åka runt. Hon skäms jättemycket. Det gör inte jag, jag skrattar jättemycket.

Livet vänder snart ska du se min bästa Linda. Kramar

LiNdA sa...

HaHa.. Volvo standard då :o)
å stackars Lovisa, haha..