torsdag, november 01, 2007

Dagen idag..

Den bara försvann..
första dagen tillbaka efter 5dagars ledighet, trodde den skulle bli väldigt jobbig å seg,,, men den bara försvann,
mycket å göra å tiden bara rann iväg å plötsligt var den 16, skönt!!
Sen var d hem å fixa i ordning mat till kidsen, å upp på träning.
ungarna tränar å jag å H sitter pratar av oss lite, trevligt..
När jag sen fick kidsen i säng så tog jag själv en dusch, tände några ljus å kröp ner i soffan med en kopp Te..
jag har haft en riktigt bra dag faktiskt.
å imorgon är det Fredag,
syster å Rikard kommer upp från Götet..
så på lördag får syster klippa mig igen, skönt.. kanske kan känna mig lite som människa igen sen..
nu blir det sängen här iaf..

Tack å godnatt

1 kommentar:

Malin sa...

Jag skrev ju lixom bara det som varit superbra igår. Ska nog skriva allt som var bajs i går oxå haha!