onsdag, oktober 31, 2007

Friskförklarad

Linus är nu helt friskförklarad..
vi kom in på rummet, läkaren lyssnade.. hörde inget, trodde det växt ihop.. tittade med ultraljud,
Linus tyckte det var jätteroligt å få se sitt hjärta,
läkaren sa,
- det har växt ihop, han är nu helt friskt, så nu slipper vi ses mera..
Tack för det!!
Sen var d bara för oss att åka..
Nog för att det aldrig varit någon fara med det hela, så kändes det ändå väldigt skönt att höra att det vuxit ihop å allt är bra.
Sen tog jag å Linus en tripp till jOna å fikade lite, kollade lite affärer, käkade å sen for vi hem..
en lugn å skön dag.
kidsen sov hos sin pappa inatt..
å här sitter jag å klockan är inte ens 6..
ska nog bädda ner mig på soffan å se om jag kan somna om en stund, känner mig inte spec trött.. men ska ändå göra ett försök..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men nog är det väl så att man oroas...Skönt att det gick bra i alla fall.

Malin sa...

Va bra att allt såg bra ut :) Förstår att det var kul att få se sitt hjärta. Det hade jag oxå velat gjort juh...
Hoppas du får en bra sista ledigdag :)

LiNdA sa...

Christina: jo det är väl alltid så att man oroar sig när det har med barnen å göra, så skönt att allt var bra.

Malin:
jag hoppas oxå att jag får en bra sista dag, shit vad fort det gått.. Jag vill vara ledig mera!! :o)

Kanelbullen sa...

Skönt att allt är bra.

Tröjan köpte jag genom tidningen M. Sista numret.

Kram!