söndag, september 16, 2007

Söndagen..

Var nästan lika slö som lördagen för oss, men idag tog vi oss iaf ut,
åkte ner till bowlinghallen å kollade när Orsa spelade match, d spelade inte spec bra men vann iaf.
När vi åkte därifrån så ringde jag bästa Malin för å höra om vi fick komma upp, men d gick då inte för sig, för d var i full gång med å flytta grejjer å dona,
så vi skulle ta det en annan gång.
så nu ska jag vänta på att Malin hör av sig å bjuder på kaffe.. ;o)

Sen åkte vi hem till mor å far å fick oss lite mat, Tacos.. d var gott. Tack!!
kvällen har jag spenderat i soffan.. ovanligt va?!
den där rentvätten jag har liggade har legat i korg å sett dryg ut hela helgen, men har fan inte orkat ta tag i det..
så jag gör det vid senare tillfälle, å hoppas på den blir mindre dryg då.
Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen..
ganska imponerad av mig själv faktiskt, med tanke på att klockan bara är runt 22..

imorgon är det måndag igen, suck så drygt.
ny vecka börjar å massa jobb å slit..
nej nu hade det varit skönt med semester faktiskt, en utomlandsresa eller något.. värme, bad osv.. fast vet inte om jag skulle våga flyga någonstans.. med tanke på att det typ varje dag nu stått om flygplan eller helikopters som störtat..
tror jag nöjjer mig med att fantisera om varmare ställen ett tag till..

Godnatt

Inga kommentarer: