lördag, september 15, 2007

Godmorgon..

FyraTimmarOchFemtonMinuter.
4,15
slutade samtalstiden på inatt, shit vad vi kan alltså..
märks vi inte pratat i tele på länge..
Fast kändes ganska löjligt ibland, talade med högtalaren på.. å medans jag hängde tvätten så la jag upp telefon i bokhyllan å så pratade vi vidare..
när jag borstade tänderna, ja då ställde jag tele i badrumsskåpet, å vi pratade på..
men vi hade tråkigt sådär på fredagskvällen, så nu fick vi iaf tillbringa lite tid tillsammans.. haha
Jaha, lördag idag,, ganska nyss klivit upp ur sängen, var uppe vid 9 en sväng, men la mig i sängen för kolla på lite tv, somnade såklart om en timme..
nu sitter jag här å funderar på vad vi ska göra denna dag..
ska få i mig lite frukost iaf, sen får vi se vad vi ska hitta på då..

1 kommentar:

Malin sa...

Låter som mina och Helenas samtal när hon bodde i Falun. Det enda som var jobbigt var att det inte fanns trådlösa telefoner och mobiler fanns ju knappt. Jag hade en jättelång telefon sladd som räckte runt hela lägenheten Haha!